Nav...Vadevır VIL Bi!??

Friday, January 26, 2007

Kırk (40) yıllık çocuk şarkısını aabiye kıyafetler içinde, efendim kırıta kırıta ve hatta gayet rahatsız edici gırtlak nağmeleriyle söylemek aslen kimin fikridir bilinmez ama sevtapparman henfendinin canlı performansın dibine vurmuşluğuna şapka çıkartır bir de utanmadan saygı duruşuna geçerim.

Milletçe dil öğrenimi konusunda inanılmaz bir yeteneğe sahip oluşumuzun kesin kanıtı olan söz konusu videoyu sevgili Wykka'nın blogundan izlemek mümkündür.

[eahahahasktir! kadın ppppretty derken tükürüyo lan!]

Boşuna demiyoruz; Learning Grammar Is Worth Nothing!

2 bows:

voodoo girl said...

o diil de hiyrs gbi bi ses çıkartıyo here is kısmında ben uğraştım ama aynı sesletimi beceremedim

Başak Ağın said...

wil ay bi riçççç diyerek sizlere sevgilerimi sunuyorum.