Lost In FAQ

Friday, January 26, 2007

Her saniye başı değişmeyi kendine görev edinen ruh haline hükmetmeyi nasıl öğrenebilirim acaba? Ya da öncelikli soru şöye olmalı belki; böyle bir öğrenmeden bahsetmek mümkün müdür? Mümkün ise edinmek daha kalıcı/etkili/başarılı vs. olmaz mı?

...

Sorular soruları kovalarken kendi kovaladıklarımı kaçırdım, farkında değilim. Bir gün bir şekilde hepsiyle -tekrar- karşılaşılır elbet, önemli olan o zamana kadar yeni soruların türemesini engellemek -avunmalar bile züğürtleşmiş, yazık..-.
Evet, yeni görevimiz budur, başarılar DeSalvo!!

Bir de şöyle bir görev edinsek?
Şarkılara söylem uydurmak?
Mesela;

[Look Up]

..kaldığın her gece için tek bir harf karaladım önümdeki kağıda. bilinçli değilim, harfler toparlandığında anlamını bulacaksın sonra bana anlatacaksın. mecaz olmayacak "biz"de, her şey göründüğü gibi, görebildiğimiz gibi. iki satır doldu bile. okumak istemiyorum henüz, bu akşamı beklemek en iyisi..

[Salt Water Sound]

bir an sesimi duyduğuma emindim ama ortalık çok sessizdi. sonra mırıldanmaya başladım istemsizce, duyacak kimse yoktu, üzüldüm. bir süre devam ettim mırıldanmaya..aynanın karşısına geçtiğimde gülümsedim, karşımdaydı aradığım her şey ve sessiz..

Sıradan iki şarkı, sıradan iki söylem. Ben de sıradan olmalıyım benden olduklarına göre. Kelime oyunlarına da gelmemeliyim şu sıra zira canımı sıkıyor oynarken/oynatırken. Hiçbir şey dahi anlamındaki "de" nin ayrı yazılması gerektiğini bilmek kadar basit değil, ama önemli. Ne menem bir karmaşadır bu! Çözmeye çalışmadan kendini bırakmak mı gerek yoksa!?

..and yet another question to be answered with care -_-

night,

0 bows: