the dialogue of the year v2*

Sunday, November 11, 2007

the portakal. says:
blog yaptım

DeSalvo says:
bakiim

DeSalvo says:
eahahaha ben de bi önceki bi dudaa yerde bi dudaa gökte gönderiden sona aynı karmaşıklıkta bişi beklemiştim

DeSalvo says:
gerçi kendi içinde ziyadesiyle karaşık bi diyalok zaten ya neyse artık

the portakal. says:
bizim için yekten açık bişise de

the portakal. says:
başkaları için garabet bi unsur olabilir diyorum ben

DeSalvo says:
haklısıns..düşün dur artık clocwork neye gönderme kafadaki kordelya neyin sembolü

DeSalvo says:
euheueheu

the portakal. says:
dimi laağn

DeSalvo says:
du hikaye yaziim hemen

DeSalvo says:
koca kafama iliştirdiğim ve bizon götünde arpacık gibi duran kordelyanın hafif sararmış ve kırışmış uçları kadar kederli ve pembeydi kalbim

the portakal. says:
ehahahaa

the portakal. says:
kederli ve pembe olayına bittim ben

*

0 bows: