lastefem mednıs

Sunday, December 24, 2006

dırırırıınn!!

audioscrobbler/lastfm zımbırtısında *27.000* sınırını itinayla aşmış bulunuyorum..hatta 27.027 olmuş utanmadan..hoş bi rakkam :D
Parti yapayım diyorum ama kimsecikler yok..wykka var ama o da yok gibi, hystronic deli olucam yine peşin peşin söyleyeyim ehaha

Bu aradaaa güncemkom a da el attım bu gece itibariyle, eksik kalmıştı, ezilmesin diye aldım bünyeye, hayırlı olsun!?
Pakize yaptım onu da, birlikte kepaze oluruz falan diye..bakalım.

[Agr(a)esifim hatta pasif-agr(a)esifim, bilinmedik bi şey değil, sus bi önce! Bakışlarım da rahatsız eder adamı, yerin dibine sokarım tek kelime etmeden! Kriterlerim var bi kere, her sorulana cevap vermem, ne soracağını bileceksin, ifrit etmeyeceksin beni! Canım ister unuttururum İngilizce yi, istemezse her şeyi geri sokarım kafaya, çıtını çıkaramazsın! Hah şöyle, naşşş!!]

^özet geçtim, ferahladım :)

nite nite

0 bows: