Hiç keyfim yok sabahtan beri, çok yorgunum. Dün gece haddinden fazla eğlenerek kotamı doldurdum sanırım. Keşke her gece dün gece olsa?

Doğumgünüm yarın ama dünden kutlamayı yaptık tüm ahali. Valla fevkaladeydi her bi şey..yine Hayyami ve ardından If, ama öyle böyle If değil bu defa. Kudurmuşluğun bu kadarına yuh/pes ve hatta utanmadan "way to go us bitches" demek isterim..buyrunuz;

Hayyami'deki fırtına öncesi sessiz(!)lik (ıyyk) sonrası Wykka the Magnificent, Anılmanıl ve şahsım yürümek suretiyle If'e gittik. Na-jay-jay & the husband, Kenomeno ve Vudukızım ise bizden önce araba suretiyle mekana varmış bulunmuş. Hopeless couple Tuuba ve Utku da gayet bağımsız yürümeyi tercih etmiş, sonradan farkettik:P
Bu arada, Hayyami'de şarabın şırıltısıyla muhabbetin en koyu hali yine muhteşem ikiliyi başarıyla oluşturuverdi. Lakin bu defa vişneli şarap denendi ve olanlar oldu :) Çok ağır meret ama lezzetine diyecek bi şey yok orası başka. Ve tabi pasta da almışlar bana..şahaneydi :D

Hmm evet, If..Vudukızım ayırtmış en güzel masayı tam sahnenin dibinde. Girer girmez başladık zaten eğlenceye. 80'ler eşliğinde dans ve alkol gibisi yok sanırım. Diğerlerine sırtımızı dönmüş coşarken beklenen gurup karanlıklar ardından beliriverdi (bkz. G.E.C.E). Çalmaya başladıkları andan itibaren geçiverdik kendimizden. Bu defa alkol işini abartmadım ama, gayet kendimdeydim tüm gece, kutluyorum kendimi. Gurup elemanlarını da kutluyorum bi taraftan, zira hem canlı hem de bu kadar “lezzetli” olmayı her insan evladı beceremez inancındayım. Aşık mıyız? ı da dinledikten sonra aksini düşünmek pek muhtemel değil zaten.

Vudukızım ve Wykka the Magnificient ile birlikte groupie ilan etmek isteriz kendimizi, ilgililere duyurulur eahaheahah

İlerleyen dakikalarda doğumgünüm kutlandı sahneden, sıradaki şarkı da bana geldi :) Hal-i hazırda pek severim Drive’ı, güzel de çaldılar, keyfime keyif kattılar.

Daha fazla detaya gerek yok. Yalnız şunu söyleyeyim hemen, gecenin sonunda gurubun davulcusu Eren efendi *bows* yüzünden hasetimden çatır çatır çatlayarak kendimi mal ilan ettim, hayırlı uğurlu olsun!

Bi de vestiyerdeki eleman var tabi..montları beklediğimiz süre boyunca worms tadında “victory, c’ya, stupid, bye bye, revenge vs.” kafa ütülediğim yetmezmiş gibi saykokilırkesköse, vulevukuşeavekmuğasesuğa nidalarıyla delirince hayatımın bakışını yedim kendisinden, saygılar.

Bi dahaki sefere yine aynı kadro, aynı keyif aynı vs. inşallah!

later..


[siyah kazaklı nerelerde acaba acaba!??]

0 bows: