uzun lafın kısası çok eğlendik..

:P

hmm evet, çok eğlendik ama o kadar değil işte. önce 5-9 ders vardı bi kere, bitmek bilmedi lanet, bittiğinde de fena kıvama gelmiştim (tik) ..ver elini Hayyami ondan sonra! Lolita Tavukları hiç sevmedim, sos daha da beterdi. zaten boş mide + şarap ikilisinin bünyeye neler yapabileceğini bildiğim için laf olsun diye yedim falan.
Herkesler ordaydı..kadehlere dökülen şarabın ruh okşayan şırıltısıyla muhabbetin oldukça yoğun kıvamı "Allaaam n'oolur yarın olmasın" dedirtecek cinstendi itiraf etmeliyim. Şişenin dibini gördüğümde ise gecenin ilk yarısının sona ermekte olduğunu acıda olsa kabul etmek zorunda kaldım. Kafa bilmem kaç milyon olmuştu zaten :)

Sonrasında güle oynaya arabalara koştuk. Cidden güldük ve oynadık ama! Wykka ile kapıdan çıkarken başladığımız badigard geyiği sanırım bi 10-15 dk kadar idare etti bizi. Şöyle ki;

[ağzımızdan dökülen kelimeleri tam olarak hatırlamam pek mümkün değil o yüzden yakın anlamlı bişiler yazmak durumundayım]

A.C. : Olm düşünsene şu badigard Tömer'de bizim öörenci oluyomuş ahahaha
Wykka : Hiç hoş olmaz valla.
A.C. : Niye ki?
Wykka : E hep gelioz buraya, adam gibi dağıtamayız falan fıstık.
A.C. : Aman be n'olucak. Kendi burda çalışıyo zaten, çok hayırlı bi iş sanki. Hem düşünsene süper malzeme çıkar burdan ::
Welcome!
Goodnight!
Ladies first! ve hatta
I've been opening doors all my life @_@


[tam o anda kopum kopum koptuk, kahkahalarımız Bestekar sokaklarında pek yankılandı]

sonrasında da yukarıda bahsettiğim gibi uzunca bi süre aynı geyik döndü. Neye güldüğümüze anlam veremeyen sayın dostlara durumu açıkladığımızda ise mal tadında suratımıza bakıp sırıttılar sadece :)

Arabalara doluşup If e gittik velakin. Hoş bi yer bu If..hoş olmasa da farkına varabilecek durumda değildim ya neyse. Ufak bi masayı kaptık hemen, siparişleri verip başladık oynamaya/dans etmeye. Şarap üstü Vodka yapmanın dünyanın en andavalca hareketlerinden biri olduğunu ne zaman öğrenecem çok merak ediyorum, muhtemelen hiçbi zaman hehe
Genelde Vodka Tonic kişisi olan ben o gece sevgili Wykka nın tavsiyesiyle Vodka/elma suyu denemeye karar verdim, iyi ki de vermişim, cennet suyu mübarek.
Üçüncü posta kıvama geldiğimizde Jinga çıktı sahneye. Onlar gelene kadar davula takılıp kalmıştım zaten, bi de çalmaya başlayınca Allaaaaam..fena gaza geldim :D
Keşke cover ına bile eşlik ettim ya, helal olsun elemanlara!

Ve tabii ki gecenin en mal anı; Chop Suey! ve geri vokalde ben ahahaha
"...when angels deserve to die" kısmında herkes bağırıyo falan..birden müzik kesildi, insanlar bağırmaya devam...ben de o anda ne halt yemeyeyse "when angels dererve to fucking die" diye bağırdım, ouuf tam "high school boi" modeli..solist beni duydu tabi ve beklenmeyen an..mikrofon bana uzatıldı ama neden olduğunu 5sn falan sonra anlayabildim, uzatılmışken boş kalmasın diye de "fucking die" diye bağırdım tekrar haha o an çok eğlenceliydi lakin şimdi düşününce gayet gereksiz bişi yapmışım, çok sarhoştum, hoş görülmeli :P

Bu arada Vodka/elma suyu bitmiş yerine Vodka/portakal gelmişti..sonrası..mekandan çıkana kadar kısmen kabus! Bi ara dışarı çıktım soğukta dolanıp kendime gelim diye..çok kalmışım sanırım, döndüğümde herkes beni arıyodu..e bi yerde düşüp sızdığımı sandılar muhtemelen, kıyamam :)

[park halindeki cipin sahibinden özür diliyorum buradan ve tabii ki önünde duran arabanın sahibinden de]

If çıkışı Na-jay-jay, Wykka, Kenomeno ve şahsım Aspava'ya gidip dürüm zıkkımlandık, biraz daha muhabbet ettik, eğlendik vs.
..fevkalade bi gece geçirdik vesselam. Wykka'nın börtü hepi oldu, önümüzdeki sene bi daha inşallah. Öncesinde benimki var tabi, o zamana kadar..no alcohol, whatsoever!

nite nite

2 bows:

Anonymous said...

herşey iyi hoş anlatılmış, tamam da o öndeki küçük masayı kim ayarladı size ecener bey bu nankörlüğünüzü kınamaktayım, zaten adım da hiç geçmemiş gece hiiiç yanınızda değilmişim gibi oyüzden küstüm "anonymous" takılıyorum işteee :@)

Tyra DeSalvo said...

hehe sonaki post a bakiniz vudukizim, sahsiniza ozel link bile verdim :D