5 hafta ve sonrası

Thursday, November 30, 2006

sızmadan önce son birkaç dakika ve son sigara.
feci-hane yoruldum bugün.
beytepe eskisi gibi değil.
fikirleri biraraya getirip adam gibi bi şeyler yazmak gibi bi derdim yok, malum olduğu üzere.
saat 3.10 zaten, kimin umrunda.

neyse

bu sabah, öğleden sonra danışmanımla yaptığım fevkalade şahane görüşmenin sonunda tezimi gerçekten bitirebileceğim fikrine inanmaktan alamadım kendimi. her ne kadar imkansız görünse de bitecek, bitecek diyorum hulaheyyn :D
arada doktora muhabbeti de döndü [me is having second thoughts] gayet güzel bi fantezi ama yok yahu ben öğrtmen olacam, mastırlı öğrtmen doktoralı öğrtmenden daha bi hoş geliYOR sanki kulağa, değil mi kuzum!?

öyle valla [saçmalama potansiyeli yine hat/had/hath safhada]

son günlerde şiddetle kurtulmaya çalıştığım krizlere de bi dur geldi sanırım gün içinde, huzura mı eriyorum ne!

hadi bakalım,

over'nout

0 bows: