Gatana'nın Tavuğu [Astonishing Panorama of the Endtimes]

Wednesday, November 01, 2006

. ..sonrasında ne çıkacağı meçhul :P

Bugün işe gittim..iş değil ikinci ev..ya da sevgi yuvası..ya da eğitimhane haha
Neyse, güldüm, eğlendim, okuttum, çıktım ve bir kez daha sıfat cümleciklerinden ne kadar tiskindiğimi anladım..haa bi de ortaçlar var bu arada. IIYK!!

I like the woman. She gave me some cool shit. >>> I like the woman who gave me some cool shit.

I hate those people. I met them at a kick-ass party. >> I hate those people who(m) I met at a kick-ass party.

HA!

Tabii ki ikinci örneğimizde bağ zamirimiz atılabilir durumdadır, İngilizce'nin güzelliği de bu zaten..öyle de olur, böyle de olur.."e o zaman ne diye sittin tane kural var be kuzum!?" diye soranlara verilecek düzgün bir cevap yok maalesef!

"Mantığını kavramaya çalışma, çünkü yok..ezberle gitsin A.K."

[..yesterday was a million years ago.. .]

Photobucket - Video and Image Hosting

[..just remember when you think you're free, the crack inside your fucking heart is me ..]

ve piyanonun ucundan akıp gider
.

1 bows:

Anonymous said...

kuzum nedir o tiskinmeler felan? o kdr ppt hazırladık çakarım bak :D