12

Tuesday, December 11, 2012

yeni yılın ilk ayında ilk seni alıcağım, oh bebek.
ruhum vinil benim. önce baykuş, sonra vinil. baykuşum da vinil zaten. aralık en sevdiğim ay, bu da yeni evimden yazdığım ilk "şey". yılbaşı ağacım(ız) var bu yıl ilk kez. özendiğim her şey gibi onun da bokunu çıkardım süsleriyle felan birlikte. fırsatını bulmuşken zara home ve boyner home kimselerine kucak dolusu teşekkür ediyor ve kiraz gözlerinden öpüyorum buradan. sizleri de öpüyorum. bu ay boyunca bir daha yazacağımı sanmadığımdan olsa gerek şimdiden süpersonik bir yıl diliyorum hepinize. ağacın üstünde asılı salınan novella dedenin de selamı var.

3 bows:

Anonymous said...

Good day! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

Feel free to surf to my weblog electronic boutique locations

Unknown said...

????,??????,???,???,???,???,???
???,???,???,??? ,???,???,???
???,???,???,???,???,???,???
???,???,???,???,????
??,??,???,?,?,???
??,???,???,??,??,??

ErsinCe said...

Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
Yıldız Tilbe sözleri

Cerazza

Ramiz Dayı Sözleri