I don't like Sundays

Sunday, June 10, 2007

kapalı bir Pazar gününü temizlik, çamaşır, bulaşık ve yemek gibi düşman çatlatan aktivitelerle geçiren DeSalvo kişisi, paylaşması gereken bir şeyler varmış gibi oturmuştur yine bilgisayarının başına. Aslında yeni oturmamıştır ama giriş kısmında öyle yazmayı uygun görmüştür..

Vudukızımın dediğine göre wykka-jan ile konuşulmuş ve kutsal kitap Headway'in belli başlı bölümleri gerçek kesit kıvamına getirilecekmiş, fantezi pek tabii. the.gang, kitaptaki "fake" karakterlerin yerine geçerek konuları daha eğlenceli kılacak bu gidişle. famous couple, the.flu convo ve arranged marriages ilk akla gelen başlıklar. ben de kendime uygun bir konu bulmaya giriştim istemsiz, lakin gençlerin kimlik bulma süreçleri üzerinde meydana getireceğim olumsuz etki ve Türk aile yapısına aykırı tavrım bu girişimi yarıda kesmeme neden oldu, hayırlısı diyelim eahaha

Yaratıcılık sınırlarımı da zorluyorum bu günlerde. Dünkü YLD sınavında -sözde- salon başkanı iken küp şeker ve sınav sorularının içinde bulunduğu kitapçığın içine konduğu çuvalımsı şeyin ağzını her önüne gelen kolayca açamasın diye kullanılan metal mühür (biliyorum mühür metal olmaz) ile yaptığım şah'eseri paylaşmak isterim an itibariyle:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Yıkıntıların arasında doğan bir aşkı anlatmaya çalıştım bu eserimde. Herkesin anlamasını beklemiyorum, zira san'atın doğasına aykırı. Kırk kafadan seksen fikir çıkacak ki san'at olsun, değil mi!?

Ağustos itibari ile yeni ufuklara yelken açacaktır DeSalvo kişisi, bu defa gerçekten istediği bir şey gibi görünmektedir sanki. Radyo-TV-Sinema, evet heyecan uyandırmaktadır bünyede. Hem ilerisi için de gayet gerekli olacaktır zannınca (bkz. moving to İstanbul with the.one and not coming back).


1 bows:

voodoo girl said...

blogun adını "I don't like Sundays whatsoever" yapmalıydınız karakteristik bir nokta olması açısından efendim =)